En liten del av min dag

Heej ! :)

Har ganska nyss vaknat & tagit ett morgon skumbad :)
Måste bara berätta om en sak från inatt , haha!

En kille ringer på porttelefonen och vill komma in och leta efter sin mobil.
Jag talar om att nej , jag kan inte släppa in honom eftersom han inte bor på hotellet.
Killen blir sur och samtalet bröts.
En timme senare - han ringer på porttelefonen igen.

" Jag vet att ni har en policy att inte släppa in andra än hotellets gäster , du får jag komma in?"

Haha , liksom smart kille!

Anyway , känns som den här jobbveckan kommer gå fort , det brukar göra det när man jobbar natt ;b
Det är ju redan tisdag , vilket innebär snart onsdag , right ? (:
Sen är jag ledig nästa vecka som det ser ut & på torsdagen åker vi på kryssning!
Det ska verkligen bli roligt , håller tummarna för fint väder!

Nu ska jag slänga mig i soffan med en ask choklad & kika på topmodel ;b
Sen laga vårrullar & ris tills baby kommer hem från jobbet! Housewife-Emma !

Ta hand om varandra :)

I see you when I see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0