9 april 2009

Heeej! (:
Fy vad jag är seg på att uppdatera här , skäms på mig!

Har en del saker att se fram emot nu , vilket känns great! ^^

* 23 april : 48 h kryssning till Helsingfors med Älskling!

* 13 maj : Tatuera mig , (:

* 4 - 11 Juni : Turkiet med Älskling , syster & Lars! Wiiie!

För övrigt har jag åkt på en fybubblans förkylning , som jag jobbar på att få bot på innan helgen! Lycka till liksom!
Ska jobba Dansbandskampen-turnén på lördag , så då vill man ju vara frisk & glad! :)

Var med Linda hem till sötMarica idag på dan och kikade när hon fick håret förlängt , duktiga Marica fixade det på ett kick! (Y)  ;)

Äh , nu ska jag dra mig till Lollo och käka kuckelimuckmedicin - hoppas det hjälper !!

I see you when I see you !


Kommentarer
Postat av: marica

Söööötis !

2009-04-10 @ 12:04:38
Postat av: Anonym

Vad ska du tatuera för nåt ? :D

2009-04-11 @ 00:06:27
URL: http://littlesophiee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0