Välkommen Blogg! ;b

Jaha , då var det dags för mig att, som så många andra, prova det här med att blogga!
Shit , jag tror att jag skulle kunna vara den sista på denna jord att upptäcka den här "bloggvärlden".
Men jag ska fasiken göra ett försök iaf! :)

Sitter på jobbet nu & väntar på att min babevän Louise ska komma förbi och visa upp sin nya frisyr, hon har nämnligen vart hos allas vår frisör&sockersötavän Marica på en makeover! Spännande!

Sen ska jag ha lite "jullov" och bara finslipa inför julafton & mysa , fika, julstöka, baka ännu mera kanongoda julspecialiteter á la Emma! ;P
Dessutom har jag bestämt  mig för att göra ett försök att få upp gardinstängerna i vardagsrummet igen , varför dem har ramlat ner behöver vi inte gå in på! ;b
Vi får väl se hur det går!

Heyhey sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0